مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-20اقتصادي

شرکت تولید قند در دزفول به بهره برداری رسید


با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسئولان استانی و محلی، یک کارخانه تولید قند در شهرک صنعتی شماره 3 دزفول به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار ویژه دزفول ظهر امروز پنجشنبه در آیین افتتاح این شرکت قند که در شهرک صنعتی شماره 3 برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این کارخانه قند در سال 97 آغاز شده است و امروز این طرح در زمینی به وسعت 6 هکتار به بهره برداری رسید.

علی فرهمند پور افزود: در فاز نخست این کارخانه که امروز افتتاح شد، شکر به قند کله تبدیل می شود و قند کله نیز به صورت شکسته و بسته بندی روانه بازار می شود؛ همچنین فاز دوم کارخانه نیز که در شهریور سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، به تولید نبات و شاخه نبات اختصاص دارد.

وی، ظرفیت تولید روزانه این کارخانه را 45 تن قند برشمرد و تصریح کرد: این کارخانه برای 150 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کرده است که در سه شیفت فعالیت خواهند کرد به این صورت که در هر شیفت 50 نفر مشغول به کار هستند و در هر شیفت 15 تن قند تولید می شود.

فرماندار ویژه دزفول اعتبار ساخت و تجهیز این کارخانه را 700 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 20 میلیارد ریال از این میزان تسهیلات بانکی است.

فرهمند پور در ادامه با بیان اینکه ساماندهی سرمایه گذاری ها در دزفول از ماه ها پیش در دستور کار قرار گرفته است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تولید قند در دزفول به بهره برداری رسید

شرکت تولید قند در دزفول به بهره برداری رسید