مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-20سياسي

اهمیت بهنگام و عملیاتی سازی سند آمایش استان قم


استاندار قم با اشاره به اهمیت بهنگام سازی و عملیاتی کردن سند آمایش استان بر ضرورت توجه این سند به دو شهرستان جدید استان و همچنین شهرستان چهارم در دست اقدام تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اهمیت اسناد، سندنویسی و برنامه ریزی اظهار کرد: طولانی ترین سند برنامه ای نوشته شده در  کشور، سند چشم انداز بیست ساله مربوط به سال های 1384 تا 1404 است، اما متأسفانه درباره همین سند هم نمی دانیم که در چه موقعیتی از آن قرار داریم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در کشور عدم نوشتن سند برای برنامه ریزی درازمدت است، ضمن آن که مشکل دیگر عدم توجه کافی به همین سندهای نوشته شده و عدم اجرای آن هاست.

استاندار قم با اشاره به مصوبه سند آمایش سرزمینی استان قم از مدیران دستگاه ها و نهادهای استان خواست تا در برنامه ریزی ها و بویژه در کارگروه های استانی، توجه به این سند و استناد به آن را در دستور کار داشته باشند.

سرمست ادامه داد: یکی از نکات مهم دیگر درباره این سند آمایشی، بهنگام سازی و همچنین عملیاتی کردن آن بویژه با توجه به تأسیس دو شهرستان جدید در استان یعنی کهک و جعفرآباد و برنامه ریزی در دست اقدام برای تأسیس شهرستان چهارم یعنی ترکیبی از خلجستان و سلفچگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بهنگام و عملیاتی سازی سند آمایش استان قم

اهمیت بهنگام و عملیاتی سازی سند آمایش استان قم