مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-20اقتصادي

احداث پست های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: احداث پست های 63 کیلوولت در شهریار، قدس و ملارد به منظور افزایش ظرفیت و بهره وری بیشتر در دستور کار است.

- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: احداث پست های 63 کیلوولت در شهریار، قدس و ملارد به منظور افزایش ظرفیت و بهره وری بیشتر در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی رضا تیموری امروز در حاشیه بازدید از مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق در شهرستان های غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به وظیفه شرکت توزیع مبنی بر ارائه برق دائم و پایدار به مشترکان، در راستای بازسازی و اصلاح شبکه های فرسوده و تاب آوری شبکه توزیع این مانور به اجرا درآمد.

امروز 480 نفر در قالب 126 اکیپ عملیاتی در 4 منطقه برق شهریار، اندیشه، ملارد و قدس در حال اجرای فعالیت و مانور هستند و در راستای انتظار به حق مردم، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی ها و کاهش انرژی توزیع نشده با حضور همکاران این مانور جهادی در حال برگزاری است.

به گفته وی، محدوده عملیاتی منطقه برق شهریار در محدوده پل بادامک و نصیرآباد، منطقه برق ملارد، درمارلیک محدوده میدان ارتش و مصلی ملارد، منطقه برق شهرقدس در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان عمارت و منطقه برق اندیشه در محدوده خیابان اصلی فاز یک، فاز 3 و شهرک صدف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پست های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد

احداث پست های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد