مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-20سياسي

فرماندار بانه بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد


فرماندار بانه بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشکلات پیش آمده برای مردم از ذات انقلاب نیست بلکه از کم کاری و عدم مسئولیت پذیری مسئولین می باشد و لذا باید برای مردم این دو تفاوت به خوبی آشکار شود، - ایسنا/کردستان فرماندار بانه بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشکلات پیش آمده برای مردم از ذات انقلاب نیست بلکه از کم کاری و عدم مسئولیت پذیری مسئولین می باشد و لذا باید برای مردم این دو تفاوت به خوبی آشکار شود، چون انتخابات برای هر کشوری از جمله ایران یک رخداد مهم و تاریخی محسوب می شود.

اسماعیل رستمی در جلسه شورای اداری شهرستان بانه، کاهش نزولات آسمانی را یکی دیگر از معضلات شهرستان دانست و اظهار کرد: در مصرف بهینه آب باید صرفه جویی شود چون در خوش بینانه ترین حالت در پاییز با کمبود شدید آب مواجه خواهیم بود.

فرماندار بانه عنوان کرد: یکی از دغدغه های مردم بانه رسمی شدن مرز سیرانبند است که با تحقق این امر در آینده نزدیک و با رفع موانع تردد روزانه شاهد رفت وآمد بین 10تا12نفر خواهیم بود که این امر بر تحولات اقتصادی و مردم بانه تاثیر گذار خواهد بود.

وی همچنین تمامی دستگاه های دولت را موظف به حمایت از سرمایه گذاران کرد و افزود: حتی برای اشتغال یک نفر هم تا آخر مرحله در کنار سرمایه گذار ایستاده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بانه بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد

فرماندار بانه بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد