مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-20اقتصادي

نانواهای متخلف 2 تا 4 برابر جریمه می شوند


ایرنا به نقل از معاون سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نوشت: اکنون بیشترین تخلف در صنف نان، کم فروشی و گرانفروشی است و بسته به میزان تخلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدعلی اسفنانی اضافه کرد: به تدریج در صورت تداوم و تکرار تخلف، امکان پلمب واحدهای متخلف وجود دارد که البته این موضوع بازدارنده نیست.

وی افزود: در برخورد با تخلفات ما نیز باید به ارتکاب تخلف اعتقاد داشته باشیم اما زمانی که می دانیم شرایط مطلوب نیست، برخوردها هم قابل توجه نیست.

به گفته اسفنانی، تاکنون موضوع افزایش نان تصویب نشده اما برخی نانوایان قیمت را افزایش دادند که تخلف بوده و پرونده برای رسیدگی در این زمینه تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت نان نداشتیم، افزود: طبق آخرین اطلاعات، اتحادیه نانوایی ها آنالیز قیمت تمام شده نان با توجه به مولفه های تاثیرگذار از جمله دستمزد کارگر، هزینه حمل و نقل، حامل های انرژی، اجاره بها و سایر هزینه ها را تهیه کرده و در اختیار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار داده تا قیمت نهایی پیشنهادی به ستاد تنظیم بازار ارائه شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: سال 97 قیمت نان افزایش یافت اما از چهار سال قبل قیمت نان افزایش نداشته در حالی که در این مدت تورم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانواهای متخلف 2 تا 4 برابر جریمه می شوند

نانواهای متخلف 2 تا 4 برابر جریمه می شوند