مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 4500 واحد طرح اقدام ملی در بهارستان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امروز عملیات اجرایی 4 هزار و 500 واحد طرح اقدام ملی در شهر بهارستان شامل 3 هزار و 500 واحد توسط بخش خصوصی و هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان با اشاره به روند بازآفرینی بافت فرسوده محله همت آباد اصفهان، اظهار کرد: کلیدی ترین مسأله در این طرح مشارکت سه ضلع مردم، دولت و شهرداری و بخش خصوصی در کنار هم بود به گونه ای که منافع هر سه برآورده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از نظر سطح خدمات این محله حدود 60 درصد فضای مسکونی و 27 درصد معابر و تنها 108 درصد فضای آموزشی دارد و هیچ فضای خدماتی دیگری ندارد.

وی ادامه داد: امروز فاز اول طرح شامل 24 واحد از 72 واحد محله همت آباد افتتاح می شود و فاز دوم نیز از امروز آغاز به کار خواهد کرد؛ مهمترین ویژگی طرح آن است که مردم در همان منطقه ای ساکن می شوند که از قبل ساکن بودند و طرح با مشارکت مستقیم مردم و کم شدن دست دولت و صرفاً تسهیل گری دولت اجرا می شود.

قاری قرآن با اشاره به سکونت 32 هزار نفر در این منطقه، مطرح کرد: 7 هزار واحد در این منطقه نیاز است که در قالب این طرح ساخته می شود و می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 4500 واحد طرح اقدام ملی در بهارستان

آغاز عملیات اجرایی 4500 واحد طرح اقدام ملی در بهارستان