مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-20سياسي

پیگیری توسعه مبادلات خراسان شمالی با کشورهای هدف صادراتی


توسعه مبادلات همه جانبه استان خراسان شمالی با کشورهای هدف صادراتی به ویژه ارمنستان به عنوان هدف اصلی در وبینار معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان شمالی توسعه مبادلات همه جانبه استان خراسان شمالی با کشورهای هدف صادراتی به ویژه ارمنستان به عنوان هدف اصلی در وبینار معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بیگ زاده در این وبینار به مصوبات سفر اخیر سفیر جمهوری ارمنستان به خراسان شمالی اشاره کردو افزود: مسئولان استان به سرعت درصدد فراهم کردن بستر های لازم برای ایجاد تفاهم نامه بین استان با کشور ارمنستان هستند.

بیگ زاده با اشاره به اینکه بزگترین سرمایه ما نیروی انسانی است ، خاطرنشان کرد: در باب محصولاتی همچون زعفران، کشمش و انگور و حوزه های فولاد آلومینا و پتروشیمی و محصولات ارگانیک ظرفیت های خوبی در سطح کشور داریم که از آن می توانیم برای مراودات بیشتر با ارمنستان بهره ببریم .

وی افزود : کشور ارمنستان می تواند دروازه ورود تجار و تولیدکنندگان خراسان شمالی به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و قاره اروپاباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری توسعه مبادلات خراسان شمالی با کشورهای هدف صادراتی

پیگیری توسعه مبادلات خراسان شمالی با کشورهای هدف صادراتی