مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-20سياسي

شفافیت در کاندیداها و هیات اجرایی ضروری است/پایبندی به قانون


شفافیت در دو بخش باید وجود داشته و هم کاندیداها اقدام به شفافیت کنند و هم افرادی که نسبت به تایید یا عدم تایید صلاحیت افراد اقدام می کنند شفاف باشند.

- شیراز- فعال سیاسی استان فارس گفت: شفافیت در دو بخش باید وجود داشته و هم کاندیداها اقدام به شفافیت کنند و هم افرادی که نسبت به تایید یا عدم تایید صلاحیت افراد اقدام می کنند شفاف باشند.

غلام مهدی حقدل در گفت و گو با ، بیان کرد: شفافیت در انتخابات در دو حوزه تعریف می شود علاوه بر اینکه باید شفافیت در مسائل مالی، فکری و رفتاری داوطلبان وجود داشته باشد باید در سایر موضوعات نیز شاهد وجود شفافیت در انتخابات باشیم.

رییس اسبق شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید هیچ موضوع پنهانی داشته باشند تا مردم بتوانند با انتخابی آگاهانه نسبت به انتخاب این افراد اقدام کنند و هرچه هستند را بدون اغراق به مردم معرفی کنند این در حالی است که نباید پس از انتخابات شدن افراد توسط مردم این اشخاص نسبت به ایجاد گروه های سیاسی خاص اقدام کنند و خود را جدا از مردم تصور کنند.

حقدل در ادامه تصریح کرد: یکی از ویژگی هایی که باید داوطلبان انتخابات داشته باشند موضوع پایبندی به اصول قانونی است زیرا اگر افراد نسبت به قوانین و اصولی که به عنوان قانون شوراها مصوب شده است پایبند نباشند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در کاندیداها و هیات اجرایی ضروری است/پایبندی به قانون

شفافیت در کاندیداها و هیات اجرایی ضروری است/پایبندی به قانون