مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-20سياسي

خطر ظهور دوقطبی های کاذب!


خطر ظهور دوقطبی سازی های کاذب در کمین یک رقابت سالم، آزاد و اخلاقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس- محمدکاظم انبارلویی: دوقطبی کاذب؛ وحدت، انسجام و امنیت ملی را نشانه می گیرد و شکافی پدید می آورد که سرویس های امنیتی آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی در آن تخم تخاصم ملی می کارند و سوخت اصلی براندازی نرم را از آن جا تأمین می کنند.

دوقطبی کاذب با برچسب زنی و متلک پرانی سیاسی شروع می شود با تمسخر و توهین، دروغ و تهمت شارژ می شود و جامعه اسلامی را به سمت و سوی انحطاط اخلاقی و سقوط فرهنگ سیاسی پیش می برد.

دوقطبی کاذب باعث دلزدگی و خستگی مردم برای حضور در عرصه های سیاسی می شود و شکنندگی جامعه را تا حدی بالا می برد که افراطی گری و پرخاشگری و رادیکالیسم ارزش می شود! دوقطبی سازی کاذب، عقلانیت سیاسی را تعطیل و به جای آن هیجان زدگی سیاسی و تحریک عواطف و احساسات کور را جانشین می کند.

  دوقطبی سازی کاذب از انتخابات 1376 وارد فرهنگ رقابت های سیاسی شد و در دوسو یا سه سوی رقابت اتاق های جنگ روانی شکل گرفت که عمدتا تعزیه گردان آن برخی عناصر تصفیه شده در نهادهای نظامی و امنیتی بودند.

این جماعت نگذاشتند یک رقابت اخلاقی سالم در جامعه سیاسی شکل بگیرد، که از دل آن یک دولت اسلامی با کارگزارانی در تراز نظامات قرآنی و الهی پدید آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ظهور دوقطبی های کاذب!

خطر ظهور دوقطبی های کاذب!