مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-20اقتصادي

وزیر صمت: بسته رفع موانع پیش روی تولید هفته آینده ابلاغ می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: ابلاغ بسته موانع تولید، کار جسورانه و شجاعانه ای است و می خواهیم در همین دو ماه باقیمانده از کار دولت، - وزیر صمت از ابلاغ بسته موانع پیش روی تولید و راهکارهای رفع موانع توسط این وزارتخانه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا رزم حسینی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: ابلاغ بسته موانع تولید، کار جسورانه و شجاعانه ای است و می خواهیم در همین دو ماه باقیمانده از کار دولت، گام های مثبتی برای حمایت از تولید و صنعت برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استفاده بهینه شود، تاکید کرد: بخش خصوصی باید مطالبه گر باشد و با مطالبه گری در راستای رفع موانع تولید و شناسایی گلوگاه ها گام بردارد.

وزیر صمت با بیان اینکه از ظرفیت ستادها، شوراها و اسناد بالادستی برای حمایت از بخش تولید باید استفاده شود، گفت: ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ظرفیت بسیار مناسبی است که بسیاری از کارها را با تعامل و هماهنگی با این ستاد جلو برده ایم.

رزم حسینی همچنین گفت: رییس جمهور نیز به شدت از برنامه های وزارت صمت در راستای حمایت از تولید، پشتیبانی می کند و در ستاد هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: بسته رفع موانع پیش روی تولید هفته آینده ابلاغ می شود

وزیر صمت: بسته رفع موانع پیش روی تولید هفته آینده ابلاغ می شود