مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-20حوادث

توقیف یک شناور در خلیج فارس/ 600 کیلوگرم تریاک کشف شد


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور در خلیج فارس خبر داد و گفت: از این شناور که در آب های کنگان توقیف شد، 600 کیلوگرم تریاک کشف شده است.

- ، سردار ولی الله رضایی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران مرزبانی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور باند حرفه ای توزیع مواد مخدر که حامل 600 کیلوگرم تریاک بود در حوزه آب های کنگان، توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات که با عملیات و اقدامات دقیق دریابانی همراه بود از ورود این مواد به ساحل و کشور جلوگیری شد که در این راستا یک شناور که اقدام به حمل این مواد کرده بودند به همراه 200 لیتر سوخت توقیف و یک نفر متهم نیز شناسایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: مردم ولایتمدار استان بوشهر که خود مرزبانان واقعی آب های خلیج فارس هستند با همکاری و تعامل خوب و سازنده با دریابانان این استان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی کشور هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان و همچنین مرزنشینان و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خاطرنشان کرد: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک شناور در خلیج فارس/ 600 کیلوگرم تریاک کشف شد

توقیف یک شناور در خلیج فارس/ 600 کیلوگرم تریاک کشف شد