مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-20پزشكي

تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز انجام شده است


رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی افزود: مرکز درمان ناباروری ابن سینا تلاش می کند تا این شکل درمان که حاصل کار گروهی و مجموعه ای از متخصصان رشته های مختلف است را در سطح کشور، - رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی افزود: مرکز درمان ناباروری ابن سینا تلاش می کند تا این شکل درمان که حاصل کار گروهی و مجموعه ای از متخصصان رشته های مختلف است را در سطح کشور، گسترش دهد.

تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز در این مرکز انجام شده است که به تشخیص زودهنگام و درمان های غیرتهاجمی کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تخصصی بررسی دستاوردهای نخستین و تنها کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز ایران، صبح امروز (30 اردیبهشت) در مرکز درمان ناباروری ابن سینا جهاد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر محمدرضا صادقی در ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت های چشمگیر کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: قدردان تلاش و زحمات همکارانی هستیم که از یک دهه قبل تاکنون، در این مجموعه حضور داشته اند.

رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی افزود: مرکز درمان ناباروری ابن سینا یکی از مراکز شاخص در حوزه ناباروری در سطح کشور محسوب شده و نگرش این مجموعه، تشخیص و درمان از بُعدهای مختلف است و به همین علت، به حوزه هایی ورود پیدا کرده است که در مراکز دیگر، کمتر مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز انجام شده است

تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز انجام شده است