مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-20سياسي

مشارکت مستقیم مردم ویژگی مهم بازآفرینی همت آباد است


مهم ترین ویژگی طرح بازآفرینی شهری همت آباد، مشارکت مستقیم مردم و کم شدن دست دولت در اقدامات است و دولت تنها تسهیلگری می کند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: مهم ترین ویژگی طرح بازآفرینی شهری همت آباد، مشارکت مستقیم مردم و کم شدن دست دولت در اقدامات است و دولت تنها تسهیلگری می کند.

علیرضا قاری قرآن امروز (پنجشنبه-30 اردیبهشت ماه) در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان با مشارکت مردم، اظهار کرد: در پروژه همت آباد کلیدی ترین مسئله سه ضلع اصلی مردم، نظام (دولت) و بخش خصوصی به معنای واقعی در کنار یگدیگر است و به معنای واقعی شاهد مشارکت مردم بودیم.

وی با بیان اینکه مردم از زندگی در عرصه ای که سطح خدمات در آن به شدت پایین است ناراضی بودند، گفت: در این منطقه تنها 1٫8 فضای آموزشی وجود دارد و هیچ فضای خدماتی و درمانی و فضای سبز وجود ندارد و وضعیت تراکم آن بالای 67 درصد است و حدود 8 درصد فضای معابر با عرض دو یا سه متر وجود دارد که باید تبدیل به یک وضعیت با استانداردهای شهرسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان تاکید کرد: مهمترین نکته طرح بازآفرینی محله همت آباد این است که مردم در جایی که از ابتدا زندگی می کردند، بعد از بازآفرینی در همین محله ساکن می شوند و بخش خصوصی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مستقیم مردم ویژگی مهم بازآفرینی همت آباد است

مشارکت مستقیم مردم ویژگی مهم بازآفرینی همت آباد است