مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-20اقتصادي

بازدید مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر از بخش امور مهندسی


مدیریت امور مهندسی پرداخت الکترونیک سپهر که از سال 1399 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، علاوه بر افزایش سرعت خدمات پشتیبانی دستگاه های کارتخوان، - مدیریت امور مهندسی پرداخت الکترونیک سپهر که از سال 1399 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، علاوه بر افزایش سرعت خدمات پشتیبانی دستگاه های کارتخوان، موفق به صرفه جویی قابل توجه ارزی در زمینه بازگشت دستگاه ها به چرخه مصرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام پرداخت الکترونیک هوشمند، مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر از مدیریت امور مهندسی این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن ابراز رضایت از فضای آرام بخش این واحد بر تاثیر مثبت ارگونومی سازمانی به بهبودی عملکرد کارکنان تاکید کرد.

مهندس رهنماپور با اشاره به اهمیت توجه به استانداردهای روز دنیا در زمینه مسایل ایمنی و سیستم های اطفا حریق از اقدامات انجام شده در این خصوص تقدیر کردند.

وی در ادامه بازدید ضمن ارائه نکاتی در خصوص تسریع امور تعمیر و بهبود فرآیندهای کنترل کیفی بر استفاده از روش های روز دنیا در تعمیر دستگاه های اندرویدی و استفاده از ظرفیت کنترل کیفیت تاکید کردند.

انتهای رپرتاژ آگهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر از بخش امور مهندسی

بازدید مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر از بخش امور مهندسی