مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-20بين الملل

باقری کنی: آمریکا شورای امنیت را به «قربانگاه حقوق بشر» تبدیل کرده است


«اربابان امریکایی» با تشدید خصومت علیه انسان و انسانیت، شورای امنیت سازمان ملل را به «قربانگاه حقوق بشر» تبدیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران در نشست مجازی بین المللی جوانان حامی فلسطین که با حضور تنی چند از فعالان حقوق بشری کشورهایی چون ایتالیا، سوریه، پاکستان، بحرین، فلسطین، عراق، یمن برگزار شد، اظهار داشت: رژیم آمریکا با بیش از هفت دهه حمایت از اشغالگری، تجاوزگری و جنایت پیشگی رژیم صهیونیستی، اکنون با همه ی توان از نسل کشی جلادان صهیونیست در غزه حمایت نموده و با گستاخی تمام و برای سومین بار، حتی از صدور بیانیه شورای امنیت سازمان متحد نیز جلوگیری کرده است.

باقری کنی با اشاره به رویکرد ضدانسانی رژیم آمریکا در قبال حقوق اساسی ملت فلسطین، تصریح کرد: رویکرد جنایتکارانه رژیم آمریکا در سومین وتوی صدور بیانیه از سوی شورای امنیت سازمان ملل عملاً به معنای وتوی حقوق بشر و به سخره گرفتن انسان و حقوقش از سوی گستاخ ترین مدعی حقوق بشر در جهان است.

دبیر ستاد حقوق بشر با تأکید بر هم افزایی شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در نابودی ملت و محو کشور فلسطین افزود: اگر مزدوران صهیونیست با استمرار جنایت و کشتار، زندان بزرگ غزه را به قتلگاه وجود بشر تبدیل کرده اند، اربابان امریکایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری کنی: آمریکا شورای امنیت را به «قربانگاه حقوق بشر» تبدیل کرده است

باقری کنی: آمریکا شورای امنیت را به «قربانگاه حقوق بشر» تبدیل کرده است