مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-20اقتصادي

در سال 1400 آلونک نشینی و کپرنشینی را خاتمه می دهیم


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در سال 1400 آلونک نشینی و کپرنشینی را خاتمه دهد، گفت: در طرح ملی اقدام مسکن، تجربه تلخ مسکن مهر تکرار نمی شود.

- ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در سال 1400 آلونک نشینی و کپرنشینی را خاتمه دهد، گفت: در طرح ملی اقدام مسکن، تجربه تلخ مسکن مهر تکرار نمی شود.

محمد اسلامی امروز (پنجشنبه-30 اردیبهشت ماه) در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان با مشارکت مردم، اظهار کرد: موضوع بازآفرینی شهری بسیار مهم است و امروز شهرهای ما از درون پوسیده شدند و جذابیت های زندگی را از دست داده اند.

وی با تاکید بر اینکه متروکه شدن شهرها هزینه های زیادی در پی خواهد داشت که باید به دنبال علاج آن باشیم، تصریح کرد: براین اساس سعی کردیم در این دوره در وزارت راه و شهرسازی پیشبرد برنامه بازآفرینی شهری را بر مدار مردم و مشارکت آنها متمرکز کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در سال 1400 آلونک نشینی و کپرنشینی را خاتمه دهد که بزرگ ترین نمونه آن در سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه در طرح بازآفرینی شهر در چند استان کشور از جمله اصفهان گام های اساسی برداشته ایم که نمونه آن در اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1400 آلونک نشینی و کپرنشینی را خاتمه می دهیم

در سال 1400 آلونک نشینی و کپرنشینی را خاتمه می دهیم