مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-20حوادث

قتل دیگری به دلیل اختلافات مالی قم خورد/اینبار پیچ گوشتی آلت قتاله شد


رییس پلیس آگاهی از دستگیری قاتلی خبر داد که بر اثر اختلاف مالی توسط پیچ گوشتی طرف مقابل را به قتل رسانده بود؛ این حادثه در ولدآباد کرج اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه که در این اداره صورت گرفت، گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری در منطقه ولدآباد کرج بین 2 نفر، ماموران گشت کلانتری 44 ولدآباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که بنا به اظهارات شاهدان صحنه مطلع شدند که یکی از طرفین درگیری با وارد آوردن ضربات متعدد با پیچ گوشتی به سر طرف مقابل او را به شدت مصدوم و متواری شده است.

این فرمانده انتظامی اظهار کرد: مصدوم به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و پرونده در کلانتری ولدآباد با موضوع نزاع و درگیری تشکیل شد و پس از مدتی تلاش و پیگیری ماموران، متهم دستگیر و با حکم دادستان روانه زندان شد تا اینکه مصدوم پس از چند ماه فوت کرد و پرونده در اواخر سال 99 با دستور مقام قضایی برای بررسی های بیشتر به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

 رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهم از زندن به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات کارآگاهان اعتراف کرد که در روز حادثه با متوفی در حال قدم زدن بودند که بحث در خصوص اختلاف مالی آن ها بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل دیگری به دلیل اختلافات مالی قم خورد/اینبار پیچ گوشتی آلت قتاله شد

قتل دیگری به دلیل اختلافات مالی قم خورد/اینبار پیچ گوشتی آلت قتاله شد