مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-20پزشكي

پزشکان و دریافت کنندگان درباره واکسن کرونا چه می گویند؟


هرچند از زمان آغاز واکسیناسیون کرونا در دنیا و ایران روزهای زیادی می گذرد، اما هنوز دغدغه، ابهامات و نگرانی هایی درباره تزریق واکسن وجود دارد.

- ایسنا/کرمان هرچند از زمان آغاز واکسیناسیون کرونا در دنیا و ایران روزهای زیادی می گذرد، اما هنوز دغدغه، ابهامات و نگرانی هایی درباره تزریق واکسن وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، با گذشت بیش از 16 ماه از شیوع کرونا ویروس کرونا در ایران و تجربه روزهای تلخ و سختِ بسیار و از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان و متحمل شدن انواع ضرر و آسیب های اجتماعی، اقتصادی، روانی و .

اکنون با تولید واکسن های کرونا در دنیا و ایران روزنه های امید برای بازگشت به شرایط بهتر و مقابله با این ویروس کشنده به وجود آمده است.

هرچند هنوز جمعیت زیادی در دنیا واکسینه نشده اند اما ایمنی بخشی واکسن های تولید شده و اینکه درصد زیادی میزان بدحال شدن و کشندگی را کاهش می دهد، نقطه قوت بالایی است.

با آغاز فاز دوم واکسیناسیون در ایران که سالمندان بالای 60 سال را شامل می شود و البته از واکسینه افراد بالای 80 سال آغاز شد و به تدریج گروه های سنی پایین تر را شامل می شود، نگرانی ها و ابهاماتی درباره تزریق واکسن وجود دارد.

افراد متخصص و دانشگاهی تزریق واکسن را تایید و بر آن تاکید دارند و می گویند تا جمعیت زیادی واکسینه نشوند، نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان و دریافت کنندگان درباره واکسن کرونا چه می گویند؟

پزشکان و دریافت کنندگان درباره واکسن کرونا چه می گویند؟