مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-20اقتصادي

300 میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می یابد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از ارزیابی دقیق و برآورد خسارات، 300 میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می یابد.

- ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علی حیدر نوری رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری در خصوص این نشست، اظهار داشت: مقرر شد مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات فرودگاه های استان دریافت شود که قرار است تا دو روز آینده این اعتبار به استان ابلاغ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری دریافت اعتبارات جهت بازسازی خسارت های ناشی از زلزله شهر سی سخت به مبلغ 300 میلیارد تومان، عنوان کرد: بعد از تهیه و ارسال گزارش میزان خسارت از استان به سازمان برنامه و بودجه کشور این اعتبار به استان ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول مبلغ 431 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به زلزله سی سخت تخصیص یافت، افزود: از این مبلغ 141 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض، 20 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه و مبلغ 270 میلیارد تومان تسهیلات بانکی است که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت که علاوه بر مبلغ فوق 300 میلیارد اعتبار جهت کمک به تأسیسات خسارات ناشی از زلزله مانند: 《مدرسه سازی، تأسیسات زیربنایی و…》به استان اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می یابد

300 میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می یابد