مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 20:502021-05-19اقتصادي

کاهش دبی همه رودخانه های لرستان/ افت یک متری سطح آب های زیرزمینی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با تشریح میزان کاهش دبی رودخانه ها گفت: آب زیرزمینی فروردین امسال در لرستان نسبت به سال گذشته به طور متوسط حدود یک متر کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش حسن نژاد شامگاه چهارشنبه در سخنانی اظهار کرد: دبی رودخانه خرم آباد در محل دوآب ویسیان حدود 7.

5 مترمکعب بر ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (11 مترمکعب بر ثانیه) 32 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه بلندمدت (14 مترمکعب بر ثانیه) 46 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: دبی رودخانه کشکان در محل دوآب ویسیان حدود 9 مترمکعب بر ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (16 مترمکعب بر ثانیه) 44 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه بلندمدت (47 مترمکعب بر ثانیه) 81 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: دبی رودخانه کشکان در محل افرینه حدود 18.

5 مترمکعب بر ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (33 مترمکعب بر ثانیه) 44 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه بلندمدت (74 مترمکعب بر ثانیه) 75 درصد کاهش داشته است.

حسن نژاد بیان داشت: دبی رودخانه چولهول در محل افرینه حدود 1.

5 مترمکعب بر ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (2 مترمکعب بر ثانیه) 25 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه بلندمدت (6 مترمکعب بر ثانیه) 75 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دبی همه رودخانه های لرستان/ افت یک متری سطح آب های زیرزمینی

کاهش دبی همه رودخانه های لرستان/ افت یک متری سطح آب های زیرزمینی