مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-19ورزشي

احداث ساختمان جدید دوچرخه سواری، از نمایش تا واقعیت/ پرنده هم پر نمی زند!


برخلاف اینکه فدراسیون مدتی پیش اعلام کرد ساخت بنای ساختمان جدید فدراسیون مجددا آغاز شده است اما اکنون یک کارگر هم در آن مشغول به کار نیست.

- احداث ساختمان جدید دوچرخه سواری، از نمایش تا واقعیت/ پرنده هم پر نمی زند! برخلاف اینکه فدراسیون مدتی پیش اعلام کرد ساخت بنای ساختمان جدید فدراسیون مجددا آغاز شده است اما اکنون یک کارگر هم در آن مشغول به کار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 98 واحدهای فدراسیون دوچرخه سواری در خیابان ورزنده فروخته شد، به امید اینکه ساختمات بزرگ و جدیدی در مجموعه آزادی و در کنار پیست دوچرخه سواری احداث شود.

همان زمان نیز بخش اداری فدراسیون به کمپ تیم های ملی منتقل شد و چندین اتاق را از مجموعه تیم های ملی گرفت.

کلنگ ساخت آن بهمن 98 توسط معاون وزیر زده شد و اعلام شد نهایتا این ساختمان در بهمن 99 به بهره داری می رسد اما اکنون وارد سومین ماه از سال 1400 می شویم و هنوز خبری از بهره برداری ساختمان نیست.

در اولین گام، مدیریت قبلی فدراسیون هزینه ها را درست پیش پیش بینی نکرد و خیلی زود با کمبود پول مواجه شد و در زمانی هم که دنبال پول بود دوره فدراسیون به پایان رسید و عملا ساخت وساز متوقف شد.

پس از چندین ماه توقف ساخت و ساز در فروردین ماه اعلام شد وزارت ورزش یک میلیارد به فدراسیون داده است و سپس فدراسیون با گذاشتن چند عکس عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ساختمان جدید دوچرخه سواری، از نمایش تا واقعیت/ پرنده هم پر نمی زند!

احداث ساختمان جدید دوچرخه سواری، از نمایش تا واقعیت/ پرنده هم پر نمی زند!