مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-19سياسي

قول استاندار کرمان برای پیگیری تامین اعتبار بیمارستان های جنوب استان


استاندار کرمان از پیگیری برای تامین اعتبار در حوزه بیمارستان ها از طریق سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: بیمارستان عنبرآباد در اولویت خواهد بود و قصدمان این است که اجازه ندهیم پروژه تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، استاندار کرمان شامگاه چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در ادامه سفر خود به شهرستان های جنوبی استان کرمان از روستای سرجنگل عشایر، پل ارتباطی روستای کلجگ و نرگسان در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

در این بازدید که فرماندار و مدیران مرتبط استانی و شهرستان حضور داشتند، درخواست های مردمی مطرح و نحوه تامین اعتبار و تامین زیرساخت ها بررسی شد.

استاندار کرمان همچنین در جلسه ای با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستان عنبرآباد در روستای استارم از توابع بخش جبالبارز جنوبی پای صحبت اهالی و دهیاران روستا و روستاهای همجوار نشست.

تکمیل راههای روستایی، تامین فیبرنوری، آب آشامیدنی بهداشتی و طرح های آبخیزداری مهمترین خواسته اهالی بود.

استاندار کرمان در این خصوص تصریح کرد: در حد توان از طریق اعتبارات استانی برای رفع مشکلات و فراهم شدن حداقل زیرساخت ها برنامه ریزی می شود.

علی زینی وند ادامه داد: در زمینه آبرسانی نیز طی سال های اخیر اقداماتی صورت گرفته و مجتمع های آبی ایجاد شده و در حال پیشرفت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول استاندار کرمان برای پیگیری تامین اعتبار بیمارستان های جنوب استان

قول استاندار کرمان برای پیگیری تامین اعتبار بیمارستان های جنوب استان