مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-19سياسي

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است


سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد از 60 سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تلاویو شلیک شد، گفت: شهرهای صهیونیستی بیش از 2 سوم با شراره های موشک فلسطینی از سمت غزه مورد حمله قرار گرفت و هیچ جای امنی برای صهیونیست ها باقی نماند.

- همه سامانه های پدافند ضد موشکی رژیم اسراییلی در قبال هزاران موشک فلسطینی نتوانستند کاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده کل سپاه گفت: بعد از خرابکاری در نطنز کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع ) در حمایت از مردم فلسطین، گفت: در ابتدای صحبت هایم درود و رحمت الهی را نثار می کنم به شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مقاومت فلسطین و علی الخصوص پرچم دار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همه مردم مظلوم اما مقاوم و شجاع فلسطین.

وی ادامه داد: در ایران از میدان امام حسین از قلب ایران به شما مردم فلسطین اعلام میکنم قلب ما با شما است و همه ما امروز فلسطینی هستیم و دستهای ما برای پیروزی شما به آسمان بلند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است