مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-19اجتماعي

راهداری اجازه نصب سرعت گیر را در محورهای اصلی و شریانی ندارد


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان از نبود اجازه نصب سرعت گیر در محورهای اصلی و شریانی توسط راهداری خبر داد.

- ، به نصب سرعت گیرهای غیرمجاز در برخی نقاط استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این اداره کل اجازه نصب سرعت گیر را در راه های اصلی و شریانی ندارد زیرا سرعت مجاز در این محورها 110 کیلومتر تعریف شده است و در این شرایط استفاده از سرعت گیر پتانسیل ایجاد خطر و حادثه ترافیکی بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه در برخی شهرهای خوزستان جاده اصلی از میان شهر عبور می کند، افزود: در این شرایط سرعت کاه های نصب شده طبق استاندارد و با درخواست شورای ترافیک شهرستان و با تصمیم فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و پلیس راه آن شهرستان به منظور کاهش حوادث و ارتقای ایمنی جاده ها احداث خواهند شد.

میراب زاده با تأکید بر اینکه در ورودی این شهرها سرعت خودرو باید به 80 کیلومتر کاهش یابد، ادامه داد: بنابراین آگاه سازی کاربران جاده ای پیش از سرعت کاه، به شعاع یک کیلومتر تابلوی آگاه سازی نصب و سرعت کاه نیز با شیار لرزاننده، نقوش افقی و بازتاب ایمنی آشکارسازی می شود.

میراب زاده عنوان کرد: ایجاد و یا نصب سرعت گیرهای غیرمجاز در محورهای اصلی و شریانی استان توسط برخی اهالی، شهرداری ها و یا بخشداری ها بدون اخذ مجوزهای لازم و بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری اجازه نصب سرعت گیر را در محورهای اصلی و شریانی ندارد

راهداری اجازه نصب سرعت گیر را در محورهای اصلی و شریانی ندارد