مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-19فرهنگي

مجموعه پویانمایی «داستان های شهاب» منتشر می شود


مجموعه پویانمایی «داستان های شهاب» منتشر می شود - ، امید پارسایی فر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داستان های شهاب تلاش می کند تا با زبانی صمیمی مسائل زندگی روزمره را برای مخاطب بازگو کند.

وی افزود: در این مجموعه پویانمایی، از دریچه نگاه یک نوجوان، با اتکا به سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به مسائل مختلف و موجود در جامعه از جمله ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی پرداخته می شود.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به جذابیت بالای هنر پویانمایی برای نشان دادن مسائل مهم جامعه افزود: قهرمان و راوی این مجموعه نوجوانی به نام شهاب است که با تلخی ها و شیرینی های مختلف خانواده و شهر مواجه می شود و با اتکا به هوش و توان خود و کمک دوستان و خانواده اش، به دنبال راهکارهایی برای حل آنهاست.

طراح و نویسنده این مجموعه پویانمایی با بیان این مطلب که این پویانمایی با تکنیک کات اوت تهیه شده است خاطرنشان کرد: جهت اجرای این مجموعه تلاش شده است که از ظرفیت هنرمندان مختلف و همچنین فرهنگ و آیین های استان بهره گرفته شود و تداوم آن هم با کمک هنرمندان استان خواهد بود.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به اینکه داستان های شهاب به زودی در شبکه های اجتماعی منتشر و پخش می شود اظهار داشت: هر قسمت از این مجموعه، در مدت زمان های دو تا چهار دقیقه طراحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه پویانمایی «داستان های شهاب» منتشر می شود

مجموعه پویانمایی «داستان های شهاب» منتشر می شود