مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-19سياسي

تخریب قبور ائمه(ع) بقیع محصول اندیشه های جریان وهابیت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تخریب قبرستان بقیع و قبور ائمه(ع) پرده از جنایت های جریان تکفیری و وهابیت برداشت و ماهیت این جریان انحرافی را در دنیای اسلام معرفی کرد.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در گفتگو با فارس در ساری با اشاره به فرا رسیدن هشت شوال سالروز جنایت تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع و با اشاره به این جنایت بزرگ تاریخ اسلام توسط گروه های تکفیری و جریان وهابیت، اظهار کرد: تخریب قبور اهل بیت (ع) در بقیع سند تاریخی و روشن جریان های تکفیری و به ویژه محصول تفکرات انحرافی جریان وهابیت است.

وی  با اشاره به این جنایت هولناک توسط وهابیت، افزود: اندیشه های غیرعقلایی و غیرمنطقی جریان های تکفیری و وهابیت محصول اندیشه های اسلام آمریکایی است و ابزاری برای جریان های استعماری و استکباری تا به وسیله آن ملت های مسلمان را از اندیشه های تمدن ساز اسلام ناب و معارف اهل بیت (ع) دور و منحرف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ، تخریب قبرستان بقیع را سند جنایت تاریخی جریان های تکفیری و وهابیت دانست و تصریح کرد: تخریب جنایت گونه قبرستان بقیع ریشه در تفکرات جاهلانه و وهابیت دارد.

این مسؤول با اشاره به جنایت های پی در پی جریان های تکفیری و وهابیت در طول تاریخ اسلام و به ویژه در عصر کنونی ، خاطرنشان کرد: این جنایت تاریخی لکه ننگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب قبور ائمه(ع) بقیع محصول اندیشه های جریان وهابیت است

تخریب قبور ائمه(ع) بقیع محصول اندیشه های جریان وهابیت است