مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-19اقتصادي

رشد 190 درصدی عملکرد درآمدی شرکت ایدم در سال 99


مدیرعامل شرکت ایدم ضمن اشاره به دستاوردهای سال 99 این شرکت که در حوزه تولید موتورهای دیزل فعال است، گفت: تولید موتورهای دیزلی نسبت به سال گذشته 169 درصد رشد داشته است.

- اخبار شرکتها؛  به عنوان رسالت اصلی این شرکت تعریف شد.

وی ادامه داد: رسیدن به سودآوری بعد از بیش از یک دهه زیان دهی متوالی، ثبت بیشترین آمار عملکرد تولید بعد از 9 سال، شروع مجدد تولید موتور 457 بعد از 10 سال توقف تولید و نیز خروج شرکت از شمولیت ماده 141 و اصلاح ساختار مالی شرکت از جمله دستاوردهای شاخص این شرکت در سال 99 بوده است؛ ایدم در سال گذشته رشد 190 درصدی عملکرد درآمدی را محقق کرده است.

  وی در ادامه با اشاره به برنامه های ایدم برای سال جاری، خاطرنشان کرد: امسال که بنا بر منویات مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری شده، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای رشد 161 درصدی نسبت به عملکرد سال 1399 انجام گرفته است.

رستم نژاد بیرنگ هم چنین با اشاره به پروژه های توسعه محصول، اظهار کرد: با عنایت به محدودیت های زیست محیطی کشور و با هدف ارتقای توان رقابت پذیری محصولات تولیدی و تحقق اهداف مدل درآمدی، ارتقای تمامی محصولات تولیدی تا سطح استاندارد آلایندگی EURO5 EEV و بهبود سیستم سوخت رسانی با تبدیل آن به ریل سوخت برنامه ریزی شده است و در حال حاضر در مرحله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 190 درصدی عملکرد درآمدی شرکت ایدم در سال 99

رشد 190 درصدی عملکرد درآمدی شرکت ایدم در سال 99