مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-19ورزشي

افتتاح 45 پروژه در 12 هفته/تأثیرگذاری کرونا در افتتاح پروژه های تفریحی قم


شهردار قم از افتتاح 45 پروژه در مدت 12 هفته در قالب طرح قم در مسیر تحول خبر داد و گفت: چهارشنبه هر هفته آیین افتتاح 45 پروژه ورزشی، فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه افتتاح سه پروژه شهری در طرح قم در مسیر تحول ، عملکرد شهرداری قم را در تحقق برنامه های خود ارزیابی و اظهار کرد:  خوشبختانه در سال 1400 چهارشنبه هر هفته به مدت 12 هفته آیین افتتاح پروژه های شهری برگزار خواهد شد.

شهردار قم تعداد پروژه های آماده برای بهره برداری را بیش از 45 پروژه دانست و افزود: 45 پروژه در حوزه های  ورزشی، فرهنگی، خدماتی، ترافیکی، زیست محیطی و فضای سبز هر چهارشنبه به بهره برداری رسیده و تعدادی پروژه شاخص نیز کلنگ زنی می شود.

سقاییان نژاد با اشاره به عملکرد 6 ساله مناطق، سیر تحول شهر قم را پرشتاب توصیف کرد و گفت: امیدواریم با حرکت های عملی بیشتر بتوانیم تحول شهر قم را پرشتاب تر کرده و به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی عملکرد شهرداری قم را در توسعه فضای سبز منطقه دو مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: امروز منطقه با سرانه فضای سبز بیش از 30 مترمربعی دیگر منطقه محرومی در حوزه فضای سبز نبوده و این عدد فراتر از استاندارهای جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 45 پروژه در 12 هفته/تأثیرگذاری کرونا در افتتاح پروژه های تفریحی قم

افتتاح 45 پروژه در 12 هفته/تأثیرگذاری کرونا در افتتاح پروژه های تفریحی قم