مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-19اقتصادي

هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید 2000 واحد صنعتی طی امسال در کشور


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در سال جاری 1600 واحد در شهرک های صنعتی و 400 واحد صنعتی در خارج از شهرکهای صنعتی را برای احیا هدف گذاری کرده ایم.

- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خبر داد هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید 2000 واحد صنعتی طی امسال در کشور ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در سال جاری 1600 واحد در شهرک های صنعتی و 400 واحد صنعتی در خارج از شهرکهای صنعتی را برای احیا هدف گذاری کرده ایم.

علی رسولیان عصر روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همه مسئولان و مدیران همراه حوزه صنعت افزود: تحریم و بحران کرونا دو چالش اساسی پیش روی بخش صنعت در ایران بود، کرونا رشد اقتصادی دنیا را به زیر صفر رساند اما ایران از این دو چالش مهم سربلند بیرون آمد.

وی اظهار کرد: آمارهایی که در اختیار داریم نشان دهنده رشد بیش از 7 درصدی بخش صنعت بوده، ضمن اینکه واردات کشور 8 میلیارد تومان کاهش داشته که نشان دهنده این موضوع است که عمده محصول مورد نیاز در داخل کشور تولید شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سال گذشته افزایش سرمایه گذاری در حوزه شهرک صنعتی همه استان ها را شاهد بودیم، خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید 2000 واحد صنعتی طی امسال در کشور

هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید 2000 واحد صنعتی طی امسال در کشور