مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-19اقتصادي

استاندار خوزستان:مراقبت باشید کشت غیرمجاز انجام نشود


فرمانداران و مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مراقبت کنند کشت غیرمجاز انجام نشود که دچار مشکل نشویم در غیر این صورت خود کشاورزان بزودی به دلیل کمبود آب و در پی آن از بین رفتن کشت خود متضرر میشوند.

-   به گزارش  خبرگزاری فارس از اهواز،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در نشست قرارگاه های محرومیت زدایی با اشاره به منع کشت شلتوک به دلیل خشکسالی شدید گفت: فرمانداران و مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مراقبت کنند کشت غیرمجاز انجام نشود که دچار مشکل نشویم در غیر این صورت خود کشاورزان بزودی به دلیل کمبود آب و در پی آن از بین رفتن کشت خود متضرر میشوند.

وی افزود: اقدامات و وزیران نیرو، کشور و نفت صحبت و پیگیری داشتم که روند موضوع خوب پیش رفته است.

استاندار خورستان اظهار داشت: برای جبران مطالبات مربوط به خسارت کشاورزان در سیل 98 نیز پیگیر هستیم و امیدواریم این مطالبات پرداخت شود.

سلیمانی بیان کرد: امسال با توجه به خشکسالی شدید اولویت اول ما آب شرب است و فرمانداران و مدیران در این زمینه توجه داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: زمانی که اعتبار 300 میلیارد تومانی که برای پروژه های جمع آوری آبهای سطحی اهواز و ماهشهر ابلاغ شود این اعتبار به جای هزینه در پروژه های متعدد در یک پروژه مهم که قابل تکمیل باشد هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان:مراقبت باشید کشت غیرمجاز انجام نشود

استاندار خوزستان:مراقبت باشید کشت غیرمجاز انجام نشود