مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-19ورزشي

ناکامی کمانداران ایران در مرحله حذفی کاپ جهانی تیروکمان در سوییس


در ادامه رقابتهای کاپ جهانی تیروکمان که در لوزان سوییس در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو و کامپوند در مرحله حذفی با شکست برابر حریفان از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

- در ادامه رقابتهای کاپ جهانی تیروکمان که در لوزان سوییس در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو و کامپوند در مرحله حذفی با شکست برابر حریفان از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز دوم مسابقات جام جهانی تیروکمان که در لوزان سوییس در حال برگزاری است، آرزو طاهریان در دور نخست مرحله حذفی مسابقات کامپوند بانوان با نتیجه 138 بر 136 برابر کمانداری از ایتالیا شکست خورد و حذف شد.

همچنین در دور دوم مسابقات ریکرو بانوان، مهتا عبداللهی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب نماینده اسپانیا شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

شیوا شجاع مهر دیگر نماینده ایران در دور دوم مسابقات ریکرو بانوان برابر کمانداری از مغولستان با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و حذف شد.

در دور دوم مسابقات کامپوند مردان نیز احمد اکبری برابر کمانداری از هلند با نتیجه 149 بر 146 شکست خورد و حذف شد.

محمدصالح پالیزبان نیز در دور دوم مسابقات کامپوند مردان پس از تساوی 145-145 برابر کمانداری از آمریکا در تیر طلایی مغلوب این حریف شد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی کمانداران ایران در مرحله حذفی کاپ جهانی تیروکمان در سوییس

ناکامی کمانداران ایران در مرحله حذفی کاپ جهانی تیروکمان در سوییس