مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-19سياسي

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از 1401 اجرایی می شود


استاد پژوهشگاه دانش های بنیادی گفت: سند الگو از سال آینده مبنای برنامه ها و سیاست گذاری های کشور از جمله برنامه های پنج ساله توسعه و دیگر اسناد توسعه راهبردی از جمله نقشه جامع علمی کشور قرار می گیرد.

- عضو اندیشکده علم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خبر داد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از 1401 اجرایی می شود استاد پژوهشگاه دانش های بنیادی گفت: سند الگو از سال آینده مبنای برنامه ها و سیاست گذاری های کشور از جمله برنامه های پنج ساله توسعه و دیگر اسناد توسعه راهبردی از جمله نقشه جامع علمی کشور قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی شیخ جباری در دهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مقاله خود را با عنوان جایگاه تبادلات علمی و نخبگانی بین المللی در سند الگو ارائه کرد.

عضو اندیشکده علم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که مقاله خود را در سالن شماره یک کنفرانس ارائه کرد، گفت: سند الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت پس از بحث و بررسی های متعدد در سطوح مختلف و پس از تبیین مبانی نظری الگو و ارائه چشم اندازی در افق 50 سال کشور، در 60 تدبیر تدوین شده است.

مقرر است که سند الگو از سال آینده مبنای برنامه ها و سیاست گذاری های کشور از جمله برنامه های پنج ساله توسعه و دیگر اسناد توسعه راهبردی از جمله نقشه جامع علمی کشور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از 1401 اجرایی می شود

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از 1401 اجرایی می شود