مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-19سياسي

تلاش برای بازگشایی مرزها منطبق بر پاسپورت واکسن


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: در آینده نزدیک مقاصد گردشگری جهان با رویکرد پاسپورت واکسن، مرزها را باز خواهند کرد ما نیز باید از جریان حاکم، - امکان و بهره لازم را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه فعالان گردشگری نیز از طریق دو مسیر وزارت بهداشت و شرکت های تولیدکننده واکسن داخلی در حال پیگیری است که این اقدام نیز می تواند به عنوان فعالیتی مؤثر در آماده سازی بستر لازم برای پذیرش گردشگران خارجی مؤثر واقع شود.

تیموری تاکید کرد: در کنار اقدامات مذکور تلاش کرده ایم تا با اطلاع رسانی و آموزش به فعالان و واحدهای گردشگری به منظور رعایت پروتکل ها امکان تحقق سفرهای هوشمند را سبب شویم.

به این منظور انجام فعالیت های گردشگری در داخل کشور به صورت محدود و برنامه ریزی شده با رعایت پروتکل ها ادامه دارد.

معاون گردشگری همچنین در تشریح بخش های دیگری از اقدامات و برنامه های کنونی این حوزه اظهار کرد: در کنار اقدامات صورت گرفته، یک سری الزامات و اقدامات را نیز به تبع آغاز سال جدید در دستور کار داشته ایم که برنامه ریزی و تأمین بودجه برای به پایان رساندن پروژه های ملی در دست اقدام همانند برنامه ملی توسعه گردشگری، برند ملی گردشگری، حساب های اقماری گردشگری و نظام جامع آموزشی را با در نظر گرفتن نزدیک شدن به پایان دولت و رعایت زمان بندی نهایی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگشایی مرزها منطبق بر پاسپورت واکسن

تلاش برای بازگشایی مرزها منطبق بر پاسپورت واکسن