مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-19ورزشي

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد


رییس فدراسیون هندبال نایب رییس جدید این فدراسیون در امور بانوان را معرفی کرد.

- ، در جلسه ای با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی ضمن تکریم به موجب زحماتش در طول دوسال نایب رییسی فدراسیون هندبال و اخذ حکم مشاور امور بانوان، افسانه دهقانی به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد.

در این جلسه علیرضا پاکدل گفت: این جلسه جهت قدردانی از زحمات سرکار خانم سلوکی و معرفی ایشان به عنوان مشاور امور بانوان برگزار شده است.

در مدت نایب رییسی ایشان در هندبال شاهد اتفاقات و پیشرفت های خوبی در حوزه بانوان بودیم و ایشان تمام سعی و تلاش خود را جهت ارتقای این رشته در حوزه هندبال کردند و از تمام توان و پتانسیل خود بهره گرفتند.

رییس فدراسیون هندبال افزود: ما باید بپذیریم که در حال حاضر در حوزه بانوان از سطح اول آسیا فاصله داریم و تیم هایی مثل کره، ژاپن، چین و حتی قزاقستان و به نوعی ازبکستان در هندبال بانوان آسیا دارای سطح بالایی هستند و می بایست از سال ها قبل برای رسیدن و ماندن در سطح اول آسیا برنامه ریزی و تلاش می کردیم.

همه عوامل باید دست به دست هم دهند تا با برنامه ریزی و پشتکار به همراه نگاهی آینده نگر بتوانیم با کار اصولی در تیم های پایه، پشتوانه و آینده خوبی برای تیم ملی بزرگسالان بانوان بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد