مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-19دانش

بدنبال راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در کرمانشاه هستیم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه بااشاره به انحلال مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه در سالهای اخیر، از تلاش برای راه اندازی یک مرکز جدید در این حوزه خبر داد.

- بدنبال راه اندازی مرکز علمی کاربردی "فرهنگ و هنر" در کرمانشاه هستیم ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه بااشاره به انحلال مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه در سالهای اخیر، از تلاش برای راه اندازی یک مرکز جدید در این حوزه خبر داد.

دکتر حسن شرفی در جشنواره انتخاب مدرسان برتر مراکز علمی کاربردی استان که امروز(29 اردیبهشت) برگزارشد، ماموریت دانشگاه علمی کاربردی را تربیت دانش آموختگان کاردان و آچاربدست دانست واظهارکرد: در هشت مرکز علمی کاربردی کرمانشاه 102 رشته داریم که عموم آنها رشته هایی منحصر بفرد هستند که در سایر مراکز دانشگاهی استان وجود ندارند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه بنا به تقاضا و ضرورتی که در استان وجود دارد، اقدام به تربیت نیروهایی ماهر می کند و حتی سند آمایش آموزش های مهارتی را در حال تدوین دارد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در ادامه بااشاره به لزوم افزایش تعداد کمی دانشجویان این دانشگاه، گفت: برای سال تحصیلی جاری حدود 52 هزار دانشجو در دانشگاه های استان داشتیم که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در کرمانشاه هستیم

بدنبال راه اندازی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در کرمانشاه هستیم