مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-19سياسي

ورود 2.5 میلیون دز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به همکاری متداوم هلال احمر با وزارت بهداشت در خصوص تهیه واکسن کرونا، گفت: از 14 فروردین تاکنون 2.

5 میلیون دز واکسن کرونا توسط هلال احمر از منابع معتبر وارد کشور شده است .

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در رشت، کریم همتی عصر امروز در آیین افتتاح 230 خانه هلال در گیلان در سالن شهید انصاری استانداری بابیان اینکه گیلان یکی از نقاط حادثه خیز در کشور است، اظهار کرد: دیدگاه های مسؤولان استانی شنیده شد و در راستای عملکرد بهتر در خدمات رسانی به مردم گیلان موردتوجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر هلال احمر در امدادرسانی به موقع به مردم گفت: امروز کرونا کار را در عرصه امدادرسانی سخت تر کرده اما با وجود این سختی ها باز هم هلال احمر در حال ارائه خدمات خود به مردم است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه مسئله خانه های هلال از سال 94 در دستور کار هلال احمر قرارگرفته است، تصریح کرد: در این مدت  تلاش شد تا خانه های هلال توسعه یابد و ساخت خانه های جدید در نقاط مختلف کشور در دستور کار قرار گیرد لذا باید خانه های هلال توسعه یابد ولی ساخت خانه های جدید در نقاط مختلف کشور در دستور کار قرار گیرد ولی فقط در سه استان کشور اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2.5 میلیون دز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر

ورود 2.5 میلیون دز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر