مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-19فرهنگي

عوامل «سوم آذرشهر» مهمان این هفته «سینما آی فیلم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی برنامه، سینما آی فیلم این هفته به بررسی فیلم سینمایی سوم آذرشهر می پردازد و با برخی عوامل این فیلم سینمایی از جمله کامبیز صفاری کارگردان، - برنامه این هفته سینما آی فیلم به بررسی فیلم سینمایی سوم آذرشهر به کارگردانی کامبیز صفاری اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی برنامه، سینما آی فیلم این هفته به بررسی فیلم سینمایی سوم آذرشهر می پردازد و با برخی عوامل این فیلم سینمایی از جمله کامبیز صفاری کارگردان، خسرو پسیانی و آروشا بیگی بازیگران این اثر سینمایی گفتگو خواهد کرد.

این فیلم سینمایی در سال 1398 ساخته شده و بازیگرانی چون آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، صدف عسگری، خسرو پسیانی، رویا جاویدنیا، احسان امانی، حسام نورانی، علی جلالی، یاسر شریف و حمید رضایی در آن به ایفای نقش می پردازند.

فیلمنامه سوم آذرشهر را ایثار ابومحبوب با همکاری کارگردان این فیلم، کامبیز صفاری به نگارش درآورده است، همچنین تهیه کنندگی این اثر سینمایی را محسن امیریوسفی برعهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: دختر مهاجری همسر ایرانی خود را در تصادف اتومبیلی در کشور آلمان از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل «سوم آذرشهر» مهمان این هفته «سینما آی فیلم»

عوامل «سوم آذرشهر» مهمان این هفته «سینما آی فیلم»