مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-19اقتصادي

16 واحد صنعتی تملیکی در سمنان قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وجود بیش از چهل واحد صنعتی تملیکی در این استان گفت: 16 واحد از این واحدهای تملیکی قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وجود بیش از چهل واحد صنعتی تملیکی در این استان گفت: 16 واحد از این واحدهای تملیکی قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارد.

علی تشنه دل، در نشست بررسی مشکلات واحدهای تملیکی صنعتی و تولیدی استان سمنان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و دیگر مسوولان ذی ربط برگزار شد اظهار کرد: 43 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان تحت تملک بانک های عامل استان سمنان قرار دارد، که با هم افزایی دستگاه های اجرایی و بانک های مربوطه برای تعیین و تکلیف این واحدها باید اقدام شود.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان از تلاش برای احیای این واحدهای تعطیل و تملیک شده خبر داد و اضافه کرد: براساس ارزیابی های انجام شده از سوی صنعت، معدن و تجارت استان ، از این 43 واحد صنعتی و تولیدی تملیکی استان، 16 واحد قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارد.

وی افزود: از تعداد 43 واحد تملیکی استان سمنان، 27 واحد به دلیل فقدان ماشین آلات تولید، امکان بازگشت به چرخه تولید را ندارد و باید برای واگذاری ساختمان و ابنیه آن به تولیدکنندگان جدید برنامه ریزی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 واحد صنعتی تملیکی در سمنان قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند

16 واحد صنعتی تملیکی در سمنان قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند