مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-19اقتصادي

رفع کامل مشکلات قطعی و افت فشار آب شرب ساری


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای مازندران گفت: از روز گذشته شاهد قطعی آب در ساری بودیم و برخی از مناطق هنوز با افت فشار آب مواجه بوده که تا امروز تمام مشکلات ناشی از عملیات اجرایی روز گذشته مرتفع می شود.

- حمیدرضا خدابخش پور امروز درباره قطعی آب در ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته اعلام شد به دلیل تعویض منصوبات و شیرآلات قطر 900 میلی متری ایستگاه پمپاژ حدفاصل سد شهید رجایی و تصفیه خانه آب سلیم بهرام که از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه امسال شروع و به مدت 8 ساعت انجام شد که روستاهای مسیر و شهر ساری  با افت فشار آب مواجه شدند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از قطع آب، مخزن ذخیره 10 هزار متر مکعبی سلیم بهرام و مخازن لسانی و کوی کرمانی و نیز چاه های جایگزین وارد مدار شده که کسری قطع آب از تصفیه خانه را جبران کنند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای مازندران با بیان اینکه کار اجرایی برعهده شرکت آب منطقه ای بود و شرکت آبفای مازندران  توزیع کننده بوده است، تصریح کرد: به دلیل مشکلات در اجرا و همچنین مسیر طولانی از تصفیه تا شبکه برخی از مناطق هنوز با افت فشار آب مواجه هستند که تا ظهر امروز تمام مشکلات ناشی از عملیات اجرایی روز گذشته مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کامل مشکلات قطعی و افت فشار آب شرب ساری

رفع کامل مشکلات قطعی و افت فشار آب شرب ساری