مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-19پزشكي

نشست تخصصی بررسی دستاوردهای نخستین و تنها کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز ایران


همزمان با آخرین روز کمپین حمایت از زوج های نابارور، نشست تخصصی بررسی دستاوردهای کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس این کلینیک برگزار می شود.

- همزمان با آخرین روز کمپین حمایت از زوج های نابارور، نشست تخصصی بررسی دستاوردهای کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس این کلینیک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اندومتریوز از جمله بیماری های مزمن زنان است که میزان شیوع آن در خانم هایی که در سنین باروری قرار دارند، بین ده تا پانزده درصد برآورد می شود و با علائم و عوارضی همچون درد و خونریزی شدید قاعدگی، درد حین و پس از نزدیکی، دردهای مزمن لگنی و ناباروری همراه است.

این بیماری اگرچه در گروه بیماری های خوش خیم قرار دارد، اما می تواند به شدت ناتوان کننده باشد و با درگیر کردن روده، مثانه، حالب و کلیه ها عوارض جدی برای مبتلایان ایجاد کند.

تشخیص و درمان این بیماری روندی بسیار ظریف و پیچیده و مستلزم یک کار تیمی بین متخصصان زنان، اورولوژی، جراحی داخلی و رادیولوژی است و کلینیک اندومتریوز ابن سینا نخستین و تنها کلینیکی است که توانسته است زبده ترین و مجرب ترین متخصصان را که به طور اختصاصی در زمینه این بیماری آموزش دیده اند، گردهم آورد و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی بررسی دستاوردهای نخستین و تنها کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز ایران

نشست تخصصی بررسی دستاوردهای نخستین و تنها کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز ایران