مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-19سياسي

زارعی: رویارویی اصلی در انتخابات مابین «ارتجاع مدرن» و «جبهه تغییرات پیشرفته» است


رییس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه وحدت در جبهه تغییر یا همان جبهه انقلاب قطعی است، گفت: رویارویی اصلی در انتخابات خرداد مابین ارتجاع مدرن یا ارتجاع سفید از یک سو و جبهه تغییرات پیشرفته و متعالی از سوی دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید کشور در اجلاس اساتید جبهه علمی- جهادی دانشگاههای تهران با بیان اینکه وحدت در جبهه تغییر قطعی است، گفت: باید مراقب تنگه اُحُد انتخابات باشیم!  وی افزود: وحدت جبهه انقلاب که در این انتخابات همان جبهه تغییر نام دارد  قطعی است بنابراین استادان فرمانده در  جنگ نرم  از تنگه اُحد در  این  انتخابات  غفلت نکنند ما باید برای حدود سی درصد جمعیت  مرددبرنامه ریزی و تولید متن  کنیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: رویارویی اصلی در انتخابات خرداد  مابین ارتجاع مدرن یا ارتجاع سفید از یک سو و جبهه تغییرات پیشرفته و متعالی از سوی دیگر  است.

وی گفت:  اگر از  این جمعیت حدود 30 درصدی  خسته از دست لیبرال ها و تکنوکرات ها و مراقبت  و پشتیبانی نکنیم  این بیم وجود خواهد داشت که این جمعیت  یا از انتخابات مایوس و یا در تله فناوران و صنایع تولیدی دوگانه های جعلی گرفتار شوند پس این بخش همان  تنگه اُحد انتخابات است و نباید اینجا را برای بروز دادن اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: رویارویی اصلی در انتخابات مابین «ارتجاع مدرن» و «جبهه تغییرات پیشرفته» است

زارعی: رویارویی اصلی در انتخابات مابین «ارتجاع مدرن» و «جبهه تغییرات پیشرفته» است