مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-19اجتماعي

زندگی سخت عشایر کرمانشاه زیر سایه خشکسالی


مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه عشایر امسال با خشکسالی سختی مواجه هستند، گفت: زیر سایه خشکسالی، زندگی بر عشایر سخت می گذرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه عشایر امسال با خشکسالی سختی مواجه هستند، گفت: زیر سایه خشکسالی، زندگی بر عشایر سخت می گذرد.

بهزاد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه عشایر استان در برخی از نقاط با خشکسالی سختی مواجه هستند، گفت: امسال خشکسالی ناشی از کاهش بارش ها و نزولات جوی، در کنار تشدید بیماری کرونا مشکلات زیادی را پیش روی عشایر قرار داده است.

محمدی با بیان اینکه شیوه زندگی عشایر بستگی زیادی به شرایط اقلیمی دارد، گفت: خشکسالی حادث شده بیشترین آسیب را متوجه دام عشایر کرده، چون از یک سو عشایر نهاده لازم برای پرورش دام های خود را به دلیل وضعیت نامناسب مراتع در اختیار ندارند و مجبور به تغذیه دستی دام ها هستند که این موضوع هزینه های زیادی را متوجه آنها می کند و از دیگر سو به دلیل بیشتر شدن عرضه دام در فصل بهار و البته کاهش تقاضا برای مصرف گوشت قرمز به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رستوران ها و مراسم شادی و عزا، کاهش قیمت دام زنده و گوشت قرمز را شاهد هستیم که همه اینها عشایر را در مضیقه گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی سخت عشایر کرمانشاه زیر سایه خشکسالی

زندگی سخت عشایر کرمانشاه زیر سایه خشکسالی