مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-19حوادث

دستگیری 16 سارق و جمع آوری 24 معتاد متجاهر در ایرانشهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و دستگیری16 سارق و جمع آوری 24 معتادین متجاهر با هدف پیشگیری از وقوع سرقت های خرد در آن شهرستان خبر داد.

- حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم ، در مناطق جرم خیز و آلوده این شهرستان با اقتدار کامل اجرا شد.

وی افزود: در راستای این طرح  ضربتی که با مشارکت مأموران پلیس آگاهی، پلیس مواد مخدر و کلانتریهای شهرستان اجرا شد، تعداد 16 سارق خرد و خیابانی که از قبل شناسایی شده بودند در نقاط مختلف شهرستان دستگیر  و 24 معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز  که باعث سلب آسایش عموم شهروندان می شدند جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به کشف بیش از  500 میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه های سارقان خاطر کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تکمیلی پلیس تکلیف 22 فقره انواع سرقت خرد، در سطح شهرستان روشن شد.

 کیخا با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت مردم تأکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 سارق و جمع آوری 24 معتاد متجاهر در ایرانشهر

دستگیری 16 سارق و جمع آوری 24 معتاد متجاهر در ایرانشهر