مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-19سياسي

خانه های هلال در همراهی مردم در مسائل اجتماعی نقش دارد


خانه های هلال در همراهی مردم در مسائل اجتماعی را بسیار مؤثر بوده و فعالیت این خانه ها در راستای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال احمر است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر چهارشنبه در دیدار رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به جایگاه این جمعیت به عنوان یک نهاد غیر دولتی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از حمایت دولتی برخوردار است.

وی به نقش مهم هلال احمر در خدمات رسانی در زمان بروز حوادث، افزود: متأسفانه فقر و کمبودها استان گیلان زیر وجود پوشش سبز آن پنهان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرسودگی تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان، گفت: بسیاری از مراکز درمانی گیلان از قدمت 90 ساله برخوردار هستند.

وی در ادامه به بی مهری و بی توجهی های انجام شده نسبت به استان گیلان طی سال های گذشته اشاره و اضافه کرد: باید نگاه ویژه ای به این استان شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به طرح ایجاد خانه های هلال در منطقه مختلف به ویژه روستایی و محروم، تصریح کرد: خانه های هلال در همراهی مردم در مسائل اجتماعی را بسیار مؤثر بوده و فعالیت این خانه ها در راستای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به مشارکت و همراهی خیران در برنامه های هلال احمر اشاره کرد و افزود: کمک خیران در فعالیت های هلال احمر بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال در همراهی مردم در مسائل اجتماعی نقش دارد

خانه های هلال در همراهی مردم در مسائل اجتماعی نقش دارد