مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-19سياسي

حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد در نمایشگاه بین المللی اینوتکس


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با 5 استارت آپ برگزیده در نمایشگاه بین المللی اینوتکس خبر داد.

- مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با 5 استارت آپ برگزیده در نمایشگاه بین المللی اینوتکس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل مهری با اشاره به حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با 5 استارت آپ برگزیده در نمایشگاه بین المللی اینوتکس (INOTEX)، گفت: این نمایشگاه از 28 تا 31 اردیبهشت ماه 1400 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

وی افزود: اینوتکس به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می شود و در طول این سال ها مورد اسـتقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده است و از سال 1400 ناحیه نوآوری پردیس، میزبان اینوتکس است.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به اهمیت این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با مدیریت اداره کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و با حضور 5 استارت آپ برگزیده در این نمایشگاه، در نظر دارد توجه شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران این حوزه را برای جذب سایر استارت آپ های نخستین رویداد استارت آپ شاهد فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد در نمایشگاه بین المللی اینوتکس

حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد در نمایشگاه بین المللی اینوتکس