مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-19سياسي

مجلس مذاکرات راپیگیری می کند/ وزارت خارجه بدون نظر ما تصمیمی نگیرد


نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس مذاکرات برجام را به صورت دقیق پیگیری می کنند و وزارت خارجه هم بدون نظر مجلس نباید تصمیمی را بپذیرد.

- ، سیدمسعود خاتمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی،گفت: در حالی که همه ذهن ها معطوف به مسائل مربوط به انتخابات است، مذاکرات برجام در حال انجام است و در بحث برجام هم دیدیم که برخی از افراد به عنوان نفوذی دخالت داشتند.

وی بیان کرد: جیسون رضاییان یکی از جاسوسانی بود که پس از دستگیری با وساطت وزارت امور خارجه آزاد شد و این فرد امروز در سایت های آمریکایی به صورت آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پخش فایل صوتی وزیر امور خارجه در یک رسانه ضدانقلاب نشان داد که جاسوسان در سیستم این وزارتخانه نفوذ کرده اند.

خاتمی تأکید کرد: بر این اساس باید مراقبت شود تا بار دیگر افراد بیگانه و وکیل مدافع های دشمن در مذاکرات دخالتی نداشته باشند.

وی افزود: ما باید مراقب باشیم که همان بلایی که برجام بر سر کشور آورد و اقتصاد مردم را به روز سیاه نشاند، بار دیگر تکرار نشود.

باید مراقب مسئله نفوذ در مذاکرات بود و بر این اساس مجلس تمامی مطالب مطرح شده در مذاکرات را رصد می کند و مذاکرات باید در مجلس مطرح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مذاکرات راپیگیری می کند/ وزارت خارجه بدون نظر ما تصمیمی نگیرد

مجلس مذاکرات راپیگیری می کند/ وزارت خارجه بدون نظر ما تصمیمی نگیرد