مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-19بين الملل

درخواست سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای احیای روند صلح خاورمیانه


معاون دبیرکل سازمان ملل و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار پایان درگیری ها در غزه و احیای روند صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شدند.

- معاون دبیرکل سازمان ملل و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار پایان درگیری ها در غزه و احیای روند صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رزماری دی کارلو، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی در جریان مراسمی ویژه برای حمایت از مسأله فلسطین خاطرنشان کرد، جامعه جهانی باید برای پایان دادن به درگیری ها در اراضی فلسطینی و تعیین روند مذاکرات میان طرفین فلسطینی و اسراییلی از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی همچنین تصریح کرد، باید بازیگران بین المللی ذی ربط از جمله کمیته چهارجانبه خاورمیانه هر آنچه که از دستشان برمی آید برای احیای روند صلح انجام دهند که این تنها راه رسیدن به یک راه حل عادلانه و ادامه دار است.

از سوی دیگر، اتحادیه اروپا بر عزم خود جهت همکاری با آمریکا و سایر طرف های کمیته چهارجانبه بین المللی به خاطر پایان یافتن درگیری میان فلسطینیان و اسراییلی ها تاکید کرد.

در همین راستا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان نشستی فوق العاده در بروکسل خاطرنشان کرد: ما بر این باور هستیم که راهکار سیاسی واقعی به تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای احیای روند صلح خاورمیانه

درخواست سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای احیای روند صلح خاورمیانه