مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-19اقتصادي

دستگاه های دولتی در استان کردستان بیشترین بهاء برق مصرفی را دارند


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: بیشترین افزایش بهاء برق مصرفی مربوط به بخش های دولتی و ادارات بوده است که در این راستا ساعات پیک مصرف برای دستگاه های اجرایی از ساعت 11 لغایت 15 تعیین شده و توصیه می شود ادارات و نهادهای دولتی حداکثر صرفه جویی را اعمال کنند.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: بیشترین افزایش بهاء برق مصرفی مربوط به بخش های دولتی و ادارات بوده است که در این راستا ساعات پیک مصرف برای دستگاه های اجرایی از ساعت 11 لغایت 15 تعیین شده و توصیه می شود ادارات و نهادهای دولتی حداکثر صرفه جویی را اعمال کنند.

هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در طی سنوات اخیر، بیشترین افزایش بهاء برق مصرفی مربوط به بخش های دولتی و ادارات بوده است و نیاز است دستگاه های اجرایی به منظور کاهش هزینه های خود، به موضوع ممیزی انرژی حساسیت بیشتری نشان دهند و نسبت به تعیین مدیر انرژی برای نظارت بر مصرف انرژی اهتمام کنند.

وی افزود: بهای برق مصرفی در ساعات اوج مصرف برای این دسته از مشترکین (دستگاه ها و ادارات دولتی) 2 برابر محاسبه می شود و ساعات پیک مصرف برای دستگاه های اجرایی از ساعت 11 لغایت 15 تعیین شده و توصیه می شود ادارات و نهادهای دولتی حداکثر صرفه جویی را اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی در استان کردستان بیشترین بهاء برق مصرفی را دارند

دستگاه های دولتی در استان کردستان بیشترین بهاء برق مصرفی را دارند