مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-19دانش

بهره مندی از زیرساخت های مهیا شده آموزش مجازی در دوران پسا کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در آیین سنا (بزرگداشت مقام شامخ معلم) و آیین ناب (نکوداشت استعداد های برتر) گفت: - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: نظام نامه آموزش الکترونیکی تصویب شده است در همین راستا از تجربیات و زیرساخت های مهیا شده برای آموزش الکترونیکی در دوران پساکرونا نیز بهره خواهیم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در آیین سنا (بزرگداشت مقام شامخ معلم) و آیین ناب (نکوداشت استعداد های برتر) گفت: خوشبختانه در دوران شیوع کرونا با توانمندی موجود در دانشگاه ها و تلاش های صورت گرفته آموزش در دانشگاه ها تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه تنها 20 تا 25 درصد دانشگاه های کشور در آغاز کرونا زیرساخت های لازم را برای آموزش های الکترونیکی داشتند؛ افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی همکاران ما در دانشگاه های مختلف این زیرساخت ها در دانشگاه ها فراهم و آموزش ها در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کرد.

خاکی صدیق دانشگاه سمنان را از جمله دانشگاه های موفق در برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی برشمرد و گفت: هر چند مشکلات زیرساختی در این زمینه وجود دارد، اما بسیاری از دانشگاه ها درخصوص آموزش های مجازی وضع مطلوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از زیرساخت های مهیا شده آموزش مجازی در دوران پسا کرونا

بهره مندی از زیرساخت های مهیا شده آموزش مجازی در دوران پسا کرونا