مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-19سياسي

کتابخانه های عمومی؛ تسهیل گران ارتقای کیفیت زندگی


علیرضا مختارپور در همایش مجازی بین المللی پروژه ژان مونه گفت: امید داریم با برنامه ریزی برآمدمحور، دغدغه مندی کتابداران و ایده پردازی های منسجم، - تجربه حساس فعال شدن کتابخانه عمومی نسبت به محدوده خدمتی خود از حیث مسائل اجتماعی، تجربه ای مفید در ایران واقع شده و بتواند یکی از پیشران های حرکت کتابخانه های عمومی ایران در دهه آینده را شکل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همایش مجازی بین المللی پروژه ژان مونه با عنوان نقش کتابخانه های عمومی در توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور ایران با تاکید بر تجربیات کشورهای اروپایی چهارشنبه 29 اردیبهشت در تالار گفت وگوی مجازی دانشگاه علامه طباطبایی در بستر اسکای روم برگزار شد.

علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پنل نخست این همایش به ارائه سخنرانی خود با موضوع کتابخانه های عمومی ایران و تجربه مشارکت در مدیریت مسائل اجتماعی پرداخت.

در ادامه مشروح سخنان او می آید: امروزه رویکرد خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی در دنیا در حال تغییر است و توجه به نیازهای خاص مجموعه مخاطبان، مهمترین عنصر تعیین کننده نوع فعالیت های کتابخانه های عمومی جهان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی؛ تسهیل گران ارتقای کیفیت زندگی

کتابخانه های عمومی؛ تسهیل گران ارتقای کیفیت زندگی